vrijdag 14 oktober 2011

Stad Genk presenteert: Kunst in het bos

Er was eens een heel klein meisje.
Tijdens één van haar vele wandelingen in het bos, 
valt haar iets eigenaardigs op: 
een grote toren.
Geleid door haar nieuwsgierigheid, 
wijkt ze af van haar route en 
gaat het diepe bos in ...










Tijdens haar tocht komt ze een grote mug ... 








 Een grote worm ...



















en een grote spin tegen.


 Ben ook jij moedig genoeg om deze toch in het sprookjesachtige bos te maken?

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er iets leuks uit. Die foto van die toren vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, dat ziet er heel leuk uit! Waar is dat als ik vragen mag? Morgen zijn Yane en ik alleen thuis en dit lijkt mij een ideaal uitstapje (moest 't hier ergens in de buurt zijn)...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Katja: het bos ligt dichtbij de Fun op de zuiderring. (Aan het bos ligt het jeugdhuis TNT, de scouts en schieten. De nieuwe hondenschool is er ook op de weide gebouwd.) Wat je op de foto's ziet is ook wel het enige wat we gevonden hebben in het bos :)

    En je man is een bekende Limburger aan het worden :) Had hem op TVL gezien vanmorgen. Zal eens moeten langskomen voor een handtekening :D

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Of eens langs komen voor ne koffie?
    Ja, hij heeft het tegenwoordig enorm druk.
    Bedankt voor je uitleg. Ik ga nog zien wat we morgen doen, eens overleggen met de dochter;).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad mooie foto's... Is ferm gedaan die kunst in het bos...

    BeantwoordenVerwijderen