zaterdag 16 maart 2013

Aftellen geblazen

De winter loopt stilletjes op zijn einde. De sneeuw is bijna weg, temperaturen gaan terug omhoog, maar ...
Pluisje is nog niet klaar met haar 'wintercollectie'. Dit exemplaar hing al een tijdje in mijn kast, maar had er niet meer aan gedacht dat dit nog niet op de blog stond. Natuurlijk kennen jullie het bekende model ondertussen al, maar dit maal (zoals gewoonlijk) met een ander stofje.

Jaja, het loopt allemaal stilletjes op zijn einde, dus

laar de zomer maar komen !!! (met bijbehorende kleedjes ;))





6 opmerkingen:

  1. Jaja ! Laat de zomer maar komen ... niet dat ik je bloesje niet mooi vind, maar van mij mag het gerust nog even in de kast blijven hangen tot in het najaar ... en dan maar lopen showen he ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof stofje, als je nu aan de versies met korte mouwen begint zal de lente wel gauw tevoorschijn komen! Of is dit bijgeloof?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook alweer zo'n mooie. Maar nu zit ik me ineens af te vragen... Hoe ziet die kledingkast van jullie er inmiddels uit? Die moet toch bijna wel uit zijn voegen barsten met zo'n hoge productie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap stofje. Ik ben ook nog bezig aan een tuniekje in winterstofje, ik vrees dat ik het ga laten liggen voor volgende herfst;), laat de lente maar komen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja dat die zon nu maar snel komt ...
    Leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen