vrijdag 27 juli 2012

Kringloopstofje ...

Er lag nog een kringloopstofje te wachten om verwerkt te worden, dus heb ik er maar zwierrokjes van gemaakt.
Jullie zullen wel denken dat ik veel zwierrokjes maken, maar er kruipt lekker wat stof in, waardoor het stof sneller opgewerkt raakt.
Ik heb immers nog voldoende stof in voorraad liggen, dus zwieren maar !!!!




Maar hey, zie ik nu dubbel of zijn het er gewoon twee?!


Rossie aan de andere kant was zodanig aan het genieten van het zonnetje, binnenshuis... De zon zal wellicht te sterk zijn voor haar gevoelig, ros velletje ;)





14 opmerkingen:

  1. Ohhhhh! Dat stofje is zoooo mooi! Wat een geluk om dat zomaar in de kringloop tegen te komen...
    Super mooie rokjes! Zwierrokjes vallen erg in de smaak bij kleine meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo leuke rokjes! Heel mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stofje was dat! En wat zijn het nu leuke rokjes. Daar zullen straks meisjes heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allé als ge dan zoveel te veel stofkes hebt, hier zit een driejarige meid hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een kringloopvondst!!! mooi stofje! en 't zijn mooie rokjes geworden!!

    Rossie heeft gelijk van binnen te blijven ... veel te warm om met een pelsen jas buiten te lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die gaan zeker in de smaak vallen bij de meisjes. Zo'n zwierrokje is altijd zo populair. Prachtige stof heb je in de kringloop gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke rokjes!! zoeen stofjes vind ik hier niet in de kringloop zenne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie rokjes weer! Ocharme de poes, het zal wel veel te warm zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laat ze mazr zwieren die rokjes!! Poesje zal het wellicht heel warm hebben gehad. groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig stofje van de kringloop! En die poes, zalig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het zijn ook gewoon heerlijke rokjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw zeg, zo'n mooie stofjes van de kringwinkel en zoveel stof dat je er 2 rokjes uit kon maken, 2 zwierrokjes dan nog wel!! En dat blauw past er perfect bij, mooi gedaan!!
    Ik sluit me aan bij poes: ik ben de voorbije dagen in de namiddag ook niet buiten geweest: veel te heet

    BeantwoordenVerwijderen