vrijdag 13 juli 2012

Laat de zomer maar komen ...

Hoewel het er niet naar uit ziet dat we deze week nog mooi weer gaan krijgen, heb ik toch weer een kleedje gemaakt.
Zoals iedereen hier blijven we natuurlijk hopen op een straaltje zon.
Dit kleedje hebben jullie al een paar keer zien passeren, het is één van mijn (en dochterlief) haar favorieten geworden.





Zie ook hier onze nieuwe aanwinst. We zijn nog een beetje aan het twijfelen over naam: Tijgertje, Grumpy of Smigel (ja dat schattig mannetje uit LOTR ;)) De tijd zal uitwijzen welke naam het best bij haar past.






14 opmerkingen:

  1. Weeral zo een mooi kleedje! Ben vandaag nog in Genk geweest. Ook in de Limbutex, maar nietske gevonden...
    Wat een schatje! Wij (Yane en ikke) willen ook graag een katje, maar we krijgen papa niet overtuigd....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héhéhé, ik vind Smigel wel leuk :-) Toch zo supertof heel jou dierentuin! En natuurlijk weer een heel mooi kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er allemaal heel mooi en lief uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze ziet er weer stralend uit en wat leuke schoenen heeft ze aan.Ik vind Smigel ook heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kleedje en mooie aanwinst in de familie! Ik vind Smigel ook de tofste naam voor dat beestje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleedje en mooie poes!!
    Mijn schoonmoeder heeft ook een grumpy en als ik die poes met de uwe vergelijk is dat echt geen naam voor deze schattig hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weeral zo'n mooi kleedje. Heel chique. Laat de zon maar komen!
    Ik vind Smigel wel leuk voor zo'n schattige poes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor mij springt Smigel er ook uit, origineler als die andere. :) En dat kleedje, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 't Is weer een heel schoontje geworden en misschien wordt het volgende week weer mooier weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kleedje! En die poes...wat een schatje. Ik zou ook voor Smigel gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het jurkje past je heel goed. Met een truitje erbij kan je het ook nu dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goh zeg, zo'n mooi kleedje! En zo tof een huisdier erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi patroon! en mooi kleedje ook natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen