zondag 5 augustus 2012

Een zomersetje ...

Zoals jullie al weten wil ik zoveel mogelijk stofjes opgebruiken. Ik ben tot de conclusie gekomen dat meer zomerstofjes in mijn kast heb liggen dan winterstof. Dus dat gaat een klein probleem worden gedurende de wintermaanden, tenzij ik natuurlijk enkel zomerspulletjes maak en al meteen uitkijk naar de komende zomer tijdens de vrieskou ;)


Dit keer is het een zwierrokje geworden van aardbeidenstof, in combinatie met een shirt alsook met een aardbei geflockt.






Midnight loves Strawberry <3


Flockfolie en boordstof: Juffertje Uil
Stofje: Markt Maastricht

10 opmerkingen:

  1. Aarbeien keren ieder jaar terug, dat blijft gewoon een topper dit rokje met truitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ferm tof! doe dat in de winter gewoon aan boven een kousenbroek! dan denken we efkes dat het weer zomer is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Dat fluo biaiske is prachtig eraan!
    En hier net hetzelfde probleem: massa's zomerstofjes, maar te weinig herfst-winterstofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi zeg, past goed bij elkaar!
    (en ik wist niet dat katten aardbeien lustten ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En anders gewoon zorgen voor een fleurige winter hè. Met aardbeien kunt ge niet veel misdoen hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik neem mij ook altijd voor om eerst de stoffen in mijn kasten op te gebruiken, maar ik koop ook altijd zo graag nieuwe stof ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk! Ik ga ook zo'n aardbei flocken!! Thanks voor het idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Poesje lijkt het ook erg mooi te vinden, knap gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. weer prachtig.

    Dochter (2j) kijkt mee vandaag: "mama, ik heb een lekker grote aardbei gezien".

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super leuk setje. Daar gaat een klein meisje super blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen